Sklep internetowy ze sprzętem sportowym www.klubfitness.pl

Pytania i odpowiedzi, szybka pomoc

  1. Czy moje dane są bezpieczne?
  2. Czy ceny podane na stronie zawierają podatek VAT?
  3. Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?
  4. Od czego zależy koszt transportu zamówionych produktów?
  5. Czy koszt transportu zależy od ilości produktów?
  6. Kto pokrywa koszty transportu towarów?
  7. Jak dostarczane są ciężkie przesyłki?
  8. Czy można sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera?
  9. Co zrobić, gdy dostarczony towar jest uszkodzony?
  10. Czy paczka zostanie wniesiona na piętro i dostarczona pod wskazany numer mieszkania?
  11. Czy zamówione towary mogą być dostarczone do innego kraju na terenie Unii Europejskiej?
  12. Co mam zrobić, jeżeli nie będzie mnie w dniu dostawy w domu?
  13. Czy można ustalić dokładną godzinę dostawy?
  14. Ile wynosi czas gwarancji?
  15. Czy towary oferowane przez sklep są pełnowartościowe? 
  16. Czy karta gwarancyjna dołączona do produktu jest już wypełniona?
  17. Co zrobić, gdy produkt zepsuje się w trakcie użytkowania?
  18. Czy można dokonać zwrotu towaru?
  19. Kto ponosi koszt transportu w przypadku zwrotu towaru?
  20. Czy można złożyć zamówienie osobiście w siedzibie KlubFitness? 
  21. Czy można uzyskać duplikat paragonu?
  22. Czy można uzyskać duplikat faktury VAT?
  23. Co zrobić aby otrzymać fakturę VAT?
  24. Czy mając paragon można otrzymać fakturę VAT?
  25. Czy można podać inne dane do faktury a inne do dostawy?
  26. Kiedy dokonuje się płatności?
  27. Czy produkty zakupione w KlubFitness posiadają gwarancję?
  28. Czy można zapłacić gotówką przy odbiorze towaru?
  29. Jakie jest źródło pochodzenia produktów oferowanych przez KlubFitness?
  30. Czy można zapłacić kartą kredytową? 
  31. Jakie jest wyposażenie produktów?
  32. Jak dokonać wyboru odpowiedniego produktu?
  33. Czy kolor produktu przedstawiony na zdjęciu jest dokładnie taki, jak w rzeczywistości?
  34. Czy wszystkie produkty z oferty KlubFitness znajdują się w magazynie?
  35. Ile wynosi miesięczna rata za zakupiony sprzęt?
  36. Jak można zapoznać się z pełnymi warunkami zakupu na raty?
  37. Jakie warunki trzeba spełniać, aby dokonać zakupu na raty?
  38. Jak długo trwa procedura zakupu na raty?
  39. Czy KlubFitness może odmówić podpisania umowy sprzedaży ratalnej?
  40. Jak można złożyć zamówienie?
  41. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  42. Czy można dokonać zmiany po złożeniu zamówienia?
  43. Czy można zrezygnować z zamówienia?
  44. Czy można złożyć zamówienie w siedzibie firmy?
  45. Czy można zamówić towar, którego nie ma w ofercie sklepu? 
  46. Czy można wskazać innego odbiorcę towaru niż osoba zamawiająca? 
  47. Dlaczego w sklepie KlubFitness nie trzeba się logować, aby złożyć zamówienie?
  48. Do czego wykorzystywane są dane podawane w zamówieniu?


 

Infolinia

tel. 222-111-750
tel. 503-105-577

Pomoc Techniczna

tel. 222-012-631
tel. 503-105-577
info@klubfitness.pl

Detal

Specjalista ds. Sprzedaży detalicznej

tel. 222-012-632
tel. 516-018-070
info@klubfitness.pl

Hurt

Specjalista ds. Sprzedaży hurtowej

tel. 222-111-752
tel. 503-105-511
info@finner.pl
więcej